Blondinerna visar sin starka sida!

hejsan.

sitter i skolan nu & väntar på att maten ska bli klar. jannike ska laga mat till mig idag på hemkunskapen. piroger står det på menyn tror jag.

nej, nu kommer massa andra in, så jag ska ta & dra mig, hörs sen.

ciao / tina



nepp, dom skulle visst vänta.

kan berätta lite kul saker som hände igår istället ;)
vi skulle in till ngis & köpa godis, så säger han utanför att det är sista dagen dom får sälja eller nåt.
så när vi kommer in säger evelina:
- hejsan! är det rea idag eller?
han stog där som ett frågetecken & jag & basse stog och skrattade.

sen på SO-tolvan va det någon fråga om en björn,
så sa dom grizzlybjörn som alternativ, och då säger jag:
- men är inte det ett gossedjur?

och sen kom en fråga om en panda.
och evelina trodde dom va as stora, typ som en björn. men det kanske dom är ? ;D

haha. ibland är båda vi lite blonda, men det bjuder vi på.

nu ska jag gå & äta,
ciao / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0