Baby baby

tjabbababba ! ( mitt nya uttryck )

allt är finfint med mig, hoppas det är lika bra med er? jag har kommit på en sak, att bara en liten motgång kan göra mig på så dåligt humör, det måste jag ändra på. alltså, inte typ om skosnöret går av, haha vad vet jag. utan lite mer känsliga grejjer sådär. jag ska skärpa mig (;

jag har iaf börjat min dag med skola. hade det vanliga, sen bild. och vi ska göra en film på bilden, så vi gick hem hit & filmade, hahahah. mycket skratt kan jag lova. dagen rullade på rätt fint, och jag & evelina som alltid ska krångla till det, fixade så att vi sköt upp biologiprovet, eftersom martin inte vart här dom 2 sista lektionerna. hoppas bara inte vi har det imorron iaf, för jag har inte övat något.

skulle iaf plugga lite innan, men kom inte långt förrän sophie ringde och ville att jag skulle hämta max på dagis, eftersom hon av sen hem. så det blev bråttom och jag bara slängde på mig jackan & stövlarna och trampade bort. va barnvakt där då en liten stund. sen hem. och då va pappa hemma, såklart hade jag glömt att släcka ljusen, mamma hade sagt till mig att hon tände sin kandelabel (eller vad det heter) och att jag absolut inte fick glömma att den va tänd när hon åkte iväg. men det gjorde jag, såklart. smart tina.
som mini blev jag kallad tina pyrro, tina pyrroman alltså. det börjar komma tillbaka, haha.

ha även fått önskemål om fler dagens outfit, så här kommer en, fast sen.

image49    


today´s outfit :
¤ rosa linne, hm
¤ svart långarmad, gina
¤ grå " mysklänning " , hm
¤  svarta tights, lindex
¤  rosa benvärmare, hm
¤ svarta stövlar, wedins

nehe, allt för mig. nu ska jag kila,
pusstjabba / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0