And tell me now,

how do I live without you?

dagen har rullat så sakta det bara går, men ändå framåt. onsdagar är hemska. hände väl inget speciellt idag.
jag & högen gick hem & stekte till oss några panncakes på lunchen.
och nu kom mami & papi precis hem från föräldramöte, så himlans skönt att få vara själv en stund. älskar verkligen att vara själv hemma, ingen som klagar & tjatar på en..

men nu va det lugna över. puuuh. jag dör på dom.
jag orkar inte med dom. så himla jobbiga så det är helt sjukt.

nej, nu ska jag stänga locket här för idag, och plugga istället, sounds good? yes.

har även inhandlat en vinterjacka idag! lutar åt att jag köper två denna vintern, oekonomiska tina är i farten som vanligt.
har ju beställt en från toni´s sponsor, sen hittade jag en igår med, som mamma köpte idag. illa för min plånka.

PLUGGA var det ja, men en bild hinner jag allt ;D

underbara bror, på Uddevalla-VM:et iår. lite jobbigt där ja, men han ger sig inte i första taget, tur det.

image51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0