About you know

tjabbatjena!

är på hyfsat humör nu faktiskt. visst, det hade kunnat vara tusen gånger bättre, men det duger.
är däremot riktigt laddad inför helgen, tror det kommer bli askul!

planerna änsålänge är huset på fredag, sen träffa lina & gänget på lördag, och sen huset på söndag, och då ska lina med! inget snack om saken lina ;)

kommer snart, min chokladpudding är färdig !

tillbaka. nu ska jag dra mig, ska ut & gå med emelie !!

pussciao / tina



hej igen!
funkade inte att uppdatera innan, så gör det nu istället. min promenad med emelie var trevlig som vanligt. vi tänker samma, och tjatar på om massa things.
det är inte lätt !
och emelie, du SKA med till huset, so you know ;)

ska lägga ut en outfitbild med, från häromdagen. då funkade det inte att ladda upp den.

image70

image71

outfit :

¤ svart klänning ( som inte syns )
¤ svart hoodie från bikbok
¤ gråa stickade tights, kappahl
¤ stövlar, wedins
¤ jacka, ( den nya jag pratat om ) , stadium

nu ska jag sova, behöver mycket sömn, har inte fått det på aslänge, så är lite grinig varje dag, och trött som en uggla.

sugababes - about you now

tjarå / tina

Kommentarer
Postat av: emelie

att vi gör! lite läskigt! :P

2007-10-26 @ 19:57:24
URL: http://emejlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0