You´re best

tjooo!

hoppas allt är på topp med er? det är bra nära för min egen del.
dagen började med skola som vanligt, men höjdpunkten på dagen...tobias! han blir dagens roligaste. han är så himla bra på att låta som andra personer, haha. så vi ringde några. fasen vad kul det var, låg dubbelvikt på bänken och asgarvade.. härliga människor det där alltså..
för ett tag sen försökte dom lura mig med att de hade beställt hem en dildo till mig, eller det var en telefonsvarare som ringde typ, sen sa den: " nu har du beställt den, fakturan skickas hem till dig" typ. sen får jag ett sms där det står något med att marcus råkade skriva in mitt nummer, och att han får betala till mig när den kommer, hahaha. men jag var smart nog att inte gå på den.

sen hem & sova, haha. jo jag somnade en timma på sängen, asgött. sen har jag pluggat lite, religionsprov & spanskaprov imon... nu sitter jag och garvar åt kaninen på bonde söker fru.
hahaha, mamma bara: " alltså jag hör inte vad hon säger" jag: det är för slemmet hänger ihop med läppen, så ljudet kommer inte ut någonstans" ..

nähä, om jag skulle ta & tänka på refrängen kanske..

pussciao / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0