WHAT?

DET HÄR ÄR HELT SJUKT.

HUR KUNDE DANIEL KARLSSON ÅKA UT UR IDOL 2007? DET ÄR INTE SANT.

första tanken när han & amanda hängde löst var ju självklart att amanda skulle åka, eftersom daniel är så mycket bättre än henne. aaaah.

sen skickade jag ett sms till toni som är i USA. "daniel åkte ut ur idol" han: "skämtar du?" jag: nej, det är helt sjukt. han : "skandal" . stackars dem, som inte kunde rösta ens, sen är ju inte björn, micke & de hemma.
mitt & emelie´s stöd fick han allt. vi har röstat flera gånger, jag har aldrig röstat så många gånger som jag gjort idag.

men daniel kommer gå långt ändå.

nu får marie sköta resten, och ta hem hel skiten ( som daniel borde ha gjort )

image98

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

NEJ. Alltså, det här får inte vara sant. DANIEL FÅR INTE LÄMNA IDOL!!!!!!!!!!!!!! (osv..)

Alltså, seriöst. Vi måste göra någonting. Samlar ihop hela bloggvärlden (okej, de flesta tycks gilla Andreas, i och med han är kvar, den jäveln), och alla skickar över ett mejl till TV4, att vi kräver tillbaka Daniel, om de inte gör det, så bränner vi ner hela Idol-studion, mördar juryn (sorry, juryn, men..) och eldar även upp TV4-huset. FÖR SÅHÄR FÅR DET INTE VARA!

Blä. Hata Idol. -.-

:'( :( :( :(

2007-11-23 @ 23:56:23
URL: http://classiiic.blogg.se
Postat av: Kitty

helt galet

2007-11-24 @ 00:01:29
URL: http://pricksflikka.blogg.se
Postat av: tina

Patricia: ja, jag håller helt med dig! jag skulle kunna ställa på något sånt, om med en plan! Andreas borde ju vara ute för länge sen, men svenska folket tycker väl synd om han.. nästan så man skäms.

Kitty: ja, verkligen helgalet!!

// tina

2007-11-25 @ 22:44:23
URL: http://tiinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0