To late

hejsan!

sitter här hemma med evelina nu. tanken var att vi skulle ta moppen ner till konsum & handla fika till skrillorna sen, men hon gillade inte min idé så mycket. dessutom höll jag på att trilla när jag körde på garageinfarten, haha. så vi skippade det. istrället sa vi GÅ ner till konsum, och sen dra oss bort mot smedjehov.

sen blir det daaans! men innan det tänkte jag att jag skulle få med mig ett par skor hem, går in mina "hotellskor" nu, haha. dom jag hade på scandic alltså, inga hotelldojjor egentligen, men jag har mina namn.

lina, bara så du vet, så är du bäst!

allt för mig / puss tina

Kommentarer
Postat av: lina

i love you more than a fat kid love cakes

2007-11-15 @ 16:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0