Teamavslutning I Göteborg

hejsan!

nu är jag hemma igen! det har vart en mycket lyckad helg måste jag säga, över mina förväntningar. alltid lika kul när det är åt det hållet. får väl berätta lite hur jag har haft det ;)

lördag: upp med tuppen & slänga på sig lite kläder, sen med frukosten i handen sätta sig i bilen. där började resan ;) va väl framme i göteborg vid 10,30 och då blev det bara snabbt och lämna väskorna på hotellrummet & sen gå några meter till shoppingen! scandichotellet ligger precis jämte femmanhuset, superbra.
blev väl bara några timmars shopping, men hittade ändå en t-shirt, ett festlinne & en mössa. sen fick mama & jag stressa till hotellet & fixa iordning oss.
outfit den kvällen:  iofs ostylad i håret & så, men iaf



¤ grå t-shirt, once
¤ rött lackskärp, lindex
¤ svarta tights, hm
¤ svarta shorts, berlin ( zara )
¤ svarta pumps, din sko

efter det kom toni, och vi gick med hela teamet till bowlingen. hela 13 st var vi, jag, toni, elin, mama, papa + ola, malin, zandra, josefin + lasse, lotta, andreas & maria. alltså 3 familjer. i våran kör ju toni, och sen kör andreas & ola är teamschefen.
som ni vet är jag ingen stjärna på bowling, men kul hade jag ändå. fick lite flyt mot slutet, och satte 2 strikear i rad, förvånande ! vann gjorde lasse.
sen gick vi mot restaurangen där det av bokat långbord. världens otrevligaste servitör hade vi, men de gånger han inte va där och satte ner stämningen så hade vi trevligt. pizza & banana split för min del. så det var med blandade känslor vi gick därifrån, ellerhur elin!? haha.
sen åkte toni & elin hem. alla andra gick  till hotellet och satt i baren en stund. sen sov vi.

min tanke för söndagen var att gå upp & gymma lite, men det fanns inget gym, så skulle ta ett dopp i poolen på morronen istället. men det var en massa småungar där när jag kom, så hoppade det. istället blev det en siesta, och sen shopping igen! hittade ännu lite till: ett linne, 2 tröjor, ett armband, ett läppglans, knästrumpor. så nu är jag inte rik längre. men nöjd med mina köp.

jaha, det sista med pulseteamet då, " the happy team " men det har vart trevligt dom åren som vart iaf. nästa år kommer nog bli asbra.

nu ska jag packa upp. skola imon igen "/
fler bilder kommer imon!

pusspuss / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0