Söthjärtan

tjabbatjena!

trots att jag är trött & förskyld är jag ändå på ganska bra humör, vi ska ju till jonna ikväll förtusan! :)
synd bara att inte alla kunde följa med.. men det tar vi en annan gång :)

gårdagen tillbringade jag med några av mina tjejer, emelie, evelina & jannike. lika söta alla 3 !
mamma skjutsade mig & em till ninni, sen kom evelinus. gick & käkade pizza, köpte godis & sedan drog vi oss hem mot jannike. kollade på idol, sjöng singstar & pratade. & det konstiga är att andreas inte åkte ut, för han platsar faktiskt inte där längre. men nästa gång åker han. daniel & marie är fortfarande mina favoriter. innan var det amanda med, men hon sjunger faktiskt lite falskt, min åsikt iaf.

igår kom min sötnos till bror hem med hela 22 dvd-filmer till mig, du är bra! och de som åker till USA på måndag, jag vill &så med! men ante & jag har bestämt att vi ska hoppa in i lastutrymmet.
dessutom kommersysteryster hem snart!!! saknar dig.

har jobbat idag med, 8-11. soft tid, men man vill inte gå upp 06.45 på en lördag. dessutom är jag superförskyld. nu sa jag sova en stund, så jag orkar med kvällen!

ni är så bra! gammal bild, men ni är lika bra för det, så det spelar ingen roll.

image93
mat time nu,
puss / tina


Kommentarer
Postat av: Paris

Oj, 22 dvd filmer var inte lite ;)

2007-11-17 @ 15:27:48
URL: http://Parisly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0