Sometimes we all have bad days...

and today is one of my..

gårdagen blev inte riktigt som vi tänkt oss. var först hemma hos jonna, sen åkte vi in till stan, och därefter till ljungarum och hem till fredrik. där var det lite folk, men lagom kul. jag & emelie satt och pratade med min kusin friberg, och edvin typ hela kvällen, de var roliga iaf. sen kom dennis med, hur länge sen som helst jag såg han.
emelie & jag drog oss hemåt, pappa hämtade oss.
när jag kom hem var jag svinhungrig + att jag inte mådde bra alls. har bestämt att det var sista gången jag var ute när jag är sjuk. har vaknat flera gånger inatt, och kännt som jag har taggtråd i halsen. feber hade jag nog med.

så idag gick jag upp strax efter 8, och hade asont i halsen. har legat i soffan hela dagen & slöat. sen ska jag ju till jb & dansa imon, då måste jag iaf vara lite bättre..

toni kom hem med, och de åker till USA imon! så önskade han lycka till innan han åkte hem mot uddevalla.


jo, har vart lite dålig på dagens outfit det senaste, så jag bjuder väl på 2 nu då.

image94    
Thursday´s outfit:
¤ brun tröja, hm
¤ jeans, "nudie", stuk /borås
¤ sjal, hm
¤ armband, hm

image96
Friday´s outfit:
¤ svart tunika, gina
¤ svarta tights, "diesel", bobbys
¤ benvit / guldig sjal, hm
¤ benvita knästrumpor, hm

nu ska jag vara lite duktig, har spanska prov imon, så måste ta tag i det nu..

puss / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0