No one

heej!

hoppas allt är prima? själv är det på bättringsvägen..
var hemma från skolan igår, men sen var det ju prova-på-dans på jb, så jag åkte dit med emelie & lisa. lisa var &så sjuk, så hon och jag satt & kollade på. men jag har ju haft dansläraren lina, som danslärare innan, så jag visste lite hur hon var :) det verkar bra.
sen åkte jag hem & kröp ner under täcket, frös som bara den, hade feber & ont i halsen.

idag var tanken att jag skulle gått till skolan, eftersom det var en rätt soft dag, med ta igen-dag & bowling, men sen ångrade jag mig. evelina kom hit i morse & satt och väntade, men sen bestämde jag mig för att stanna hemma. nu har de väl snart bowlat klart. jag älskar att bowla med, är lite avis på dem nu.. att jag alltid ska bli sjuk när det är något man inte vill missa..
men vi tjejer får allt ta & bowla en kväll ♥

och toni & elin är i USA!!! fuskisar ;)

nu kom sanningen fram..

hahaha, en bild från sjuan på evelina & jag.
image97

ciao / tina


Kommentarer
Postat av: Evelina

hahah, jävlar va läckra vi va då! :P

2007-11-20 @ 15:38:45
Postat av: lina

håller helt och hållet med evelina! vilka pangbrudar :D

2007-11-20 @ 17:39:03
Postat av: emelie

haha, ohlala hotties ;D

2007-11-20 @ 22:32:40
URL: http://emejlie.blogg.se
Postat av: tina

hahah, aah, jo asheta ;D

2007-11-21 @ 11:51:07
URL: http://tiinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0