I want you baby

att det ska vara så svårt, allt som handlar om det ämnet, leder bara mig till en massa trassel & skit nuförtiden, hur ska jag vara för att passa? jag är bara mig själv, men det behövs tydligen mer, mer av dom krafterna jag inte har.
men ändå går jag och undrar & undrar, vad det är som jag inte har & de andra har.

jag vill, jag vill, jag vill.

evelina sov här inatt. vi va nere en sväng hos markus & jonna igår, satt & pratade lite & kollade på skräckfilm. sen idag har vi inte gjort så mycket , åkte in en snabbis till a6, sen hem. och jag har gjort ett stort misstag idag. säg när jag inte gör något som är fel. fråga min mamma, som klagar på mig så fort hon kommer hem. förlåt då att jag inte är som ni vill, bara för att ni jämför mig med de andra.

har inget att skriva mer än sånt som får er på dåligt humör, och det vill jag inte, så bäst jag avlutar här.
/ tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0