I loved you first

hejsan!

hoppas humöret är på topp!? det är det här, är taggad som bara den!

ja, dagen har väl vart bra, och det har vart klt, SO, spanska & idrott. sen på håltimman då skulle de två smarta tjejerna evelina & tina gå hem hit & baka. vilket slutade mindre bra. när sockerkakan vart i ugnen några minuter kom vi på att vi glömde bakpulvret, huvudsaken i kakan typ, haha. så hällde lite över. sen in, och sen när den var klar, någon minut innan vi var tvungna att gå tillbaka, så blev den mesigt brun, haha.

idrotten var kul med, jag gillar min klass mer än innan, jagmenar, vi har roligare än innan. sen att jag alltid har gillat vissa vet ni ju om!

sen hem & käka, in & dansa. dansen gick rätt bra idag faktiskt. när den va slut satt jag & pratade med elina &co, så jag tappade bort tiden helt. mamma skulle komma 19,10 men när jag såg klockan var den 19,46 , hahaha. så jag gick ut, och där stog hon sedan ett tag tillbaka. ringa kunde hon inte heller, för telen va visst hemma. sorry mamie !

men nu undrar jag varför jag sitter här, mitt hk-arbete ska in imon.

puss / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0