I give you everything

uppdatering från igår, funkade inte då.

dagen har vart allt annat än bra.
började med svenska, där jag bara fick g+ på uppsatsen. jag kommer sänka mig & ine komma in på en enda linje jag vill.  efter det har det bara vart oflyt & en tråkig dag.

gick hem & gjorde negerbollar, så när mamma kommer hem är det första hon säger " är det stormatlagning här eller? " jag: " va? " mamma: " ja, du har ju gjort massa köttbullar " tack för den. så sa jag att det va negerbollar, hon bara " aha, men jag såg inte det utan glasögon " 


jag vet inte hur jag ska göra, för jag gillar verkligen dig. men jag vet att du inte känner detsamma..

bilder från helgen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0