I can do it

heeeey!

ska uppdatera mig snabbt, för det är läggdags. var hur trött som helst i skolan idag, inte så konstigt.
vi filmade idag med, haha. alltid kul.

sen hem & hänga. sen va jag & emelie ute & gick, snackade lite as usual :) och planerade, som sagt. det ska bli bra, asbra, det kör vi på.

har rensat datorn lite med, hade 4000 bilder som jag har bestämt ska bli 2000, så bränner ut massa bilder på skivor. bäst så innan datorn craschar, och seg som en åsna har den blivit.

haha, juste. glömde skriva att på vägen till göteborg såg vi ingen mindre än gräsklipparmannen åka längs vägen! nivet den där från rix fm, så vi tutade. lite fränt tycker jag allt :D

lovade ju bilder idag med, men skjuter upp det till imorron, jag behöver sova. men okej, en bild då !

image83

elin & jag :) lite lustigt ljus streck på mig, haha.

nattinatti dårå ;D

Kommentarer
Postat av: emelie

Vi såg också honom fast på vägen hem från götet när vi precis hade hämtat Lasse ;) haha!

2007-11-08 @ 15:14:33
URL: http://emejlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0