Happy Halloween

Från häxan själv.

ja, du läste rätt, jag har gått & blivit häxa (!)
resultatet ser du här:



jag med mina idéer. evelina, det va bra gjort, bara att jag valde fel färg. ser ut som en häxa, men det blev ju lagom nu till halloween så, slipper klä ut mig iallafall.

sitter här i tonis landslagströja, är lite avundsjuk på den. asmysig! ett par mysbrallor till.


det får väl bli outfiten idag, hahah.

har gjort fransk manikyr precis med, och NU ska jag packa, brukar bli i sista sekund.

GÖTEBORG IMON!!
shopping på dagen, åker redan 08.00 !! och sen shoppa då, och på kvällen blire teamavslutning med bowling & käk. sen sover vi på scandic till söndag, och åker hem. ska bli skönt att komma hemifrån en sväng.
nu måste jag packa & ladda batterierna till kameran,

tjarå / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0