Do you believe in love?

- i don´t know anymore..

den här dagen har vart betydligt bättre. lektionerna gick snabbt, pga några stjärnor i klassen! ni vet vilka ni är :)
speciellt myntti, som blandade ihop hans & jannikes hemnycklar ! dom va likadana, så han kunde inte veta vilken som var hans, haha. sen har vi evelina, som inte gillade mitt & basses " smarta tjejer skriver sina löften med blyerts" utan istället fick hon till det ( tyckte hon :D ) " smarta blondiner använder tippex " haha. sen har vi jannike, som sa något kul, och krille som skulle svara på om jesper hade slitit av båda korsbanden, men han svarade: "nej, ett knä " haha. ja, ni ser ju vilka stjärnor vi är i klassen. smarta på HÖG nivå.

sen hem, slapp heléns lektion för att jag skulle in till tandläkaren. sen åkte jag till elgiganten & fixade en ny mobilladdare, hel-lam var han som jobbade där.

jo, i morse när jag skulle gå till skolan precis så slockande hela huset & det blev strömavbrott. men eftersom tina dahl inte har all tid i världen på mornarna som de flesta vet, så tänkte jag att det kommer väl tillbaka, och gick till skolan. sen gick jag & evelina hem & åt negerbolar. då var det fortfarande av, kylen, frysen, värmen, ja allt. så jag ringde mamie men kunde inte göra något. sen när jag kom hem igen så fibblade jag med någon knapp som pappa förklarade i telen, och det funkade en stund, innan det dog. mitt tålamod räckte inte längre, så jag satt i mörkret. sen åkte jag, och när jag kom hem var elektrikern på plats.  och till slut blev det ordning i huset!

att det alltid händer något för mig & mamma när pappa inte är hemma. förra gången började det brinna i garaget när pappa var i danmark, nu är v av med strömmen när han är i sthlm. haha.

nu ska jag dra mig, innan mamie kommer hem.

pusstja / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0