Danci´n in the monlight, everybody ..

heey!

kan berätta att mitt humör är prima. dagen har rullat på, iofs med lite oflyt från min sida, men btw. efter skolan åkte jag in till stan & klippte mig. blev snelugg och en rejäl bit på längden, men det behövdes.
pratade med camilla ( min frisör ) om att jag kanske vill gå frisör, och det är alltid bra att höra från någon som kan det dära. och de åker till thailand i 5 månader nu, hade ju inte suttit fel.
sen åkte jag & mama till a6 en sväng. köpte ett linne, sen tvingade jag mama att prova en massa, haha. ska även inhandla ett par dojjs, men de kom visst in i min size i veckan.

sen var jag & mama på JB, och den skolan verkar ju seriöst asbra. inte ofta man säger så om en skola, men det verkar super. funderar starkt på antingen frisör eller samhäll/dans där.

nu ska jag dra mig, men ha det prima,

puss / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0