As good as you can

tjabbatjena!

har pluggat hela dagen typ. bestämde mig för att inte röra datorn förrän jag var klar, och det funkade. satt i mn säng & väntade på att mamma gjorde maten klar, och då somnade jag en stund, haha. så skoltrött är jag. och mamma hade vart inne & tagit kort på mig med, säkert skitsnygga bilder, haha.

min ekonomi blir bättre! har en del som ska inhandlas & så nu, men lönen blev på mer än jag trodde, de gillar vi!

denna veckan är verkligen hemsk. så himla mycket i skolan.

men lite att se fram emot:
¤ toni & elin kommer hem imorron i think.
¤ helgen!
¤ lina kanske kommer!!!
¤ sofie kommer hem på måndag!!!!
¤ födelsedagsbarn nr.1 evelina, nästa fredag
¤ födelsedagsbarn nr.2 jonna a, nästa lördag
¤ födelsedagsbarn nr.3 jonna L, nästa söndag

   

puss / tina


Kommentarer
Postat av: Anonym

I helgen, då jävlar ska vi ha kul! :D

2007-11-27 @ 16:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0