Work.

hello!

idag har jag först tillbringat min dag först i skolan, segt som vanligt. jag & evelina gick hem på håltimman & stekte upp pannkakssmeten som blev över igår, sen hade vi de sista lektionerna. cabarén går lite sakta framåt nu tkr jag, men men. sen blev det väldigt stressigt för min del, men vi fick sluta 20min tidigare, vilket var välbehövligt.. jag skyndade mig hem & toni satt i bilen & skulle precis hämta mig vid skolan, bra timeat så jag hoppade in i bilen och vi åkte in mot mitt "jobb". jo, så är det, jag har nu ett jobb efter denna dag, på preem-macken vid jordbron, där kommer jag jobba extra!.. dom va snälla & trevliga där, snällt av jossi som fixade det till mig! fick stå vid kassan redan idag, det va nog det roligaste!..

(obs, inlägget är en dag försent)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0