Tell me

haha, vart ska detta sluta?! att se en tjej som ser ut som sjunga är det tråkigaste hon gör för tillfället, ingen utstrålning alls. förstår mig inte på världens röster, förra året vann monster & detta året vinner lesbisk kampsång? , nu börjar det bli lite oseriöst. okej, jag hade ju hellre sett att ukraina vann hellre en henne. men det är ju komisk alltså! men desto fler grannländer man har, desto bättre är det, för dom röstar ju på varandra.

nog om det nu, det va iaf trevligt igår, syster & hennes kille va här en stund, åt & så.. sen åkte dom ganska tidigt för att hon skulle upp tidigt idag för att flyga till paris! hon ska ju praoa där, och vi kommer troligtvis ner & hälsar på henne!.. tillslut va det bara toni & jag som satt uppe & kollade tills det va slut.

på dagen kollade jag på konfirmation &så, så fina dom va (:


idag: bror & jag åkte bort till crossbanan för att han skulle träna. jag tog lite bilder &så som kommer ut på min bilddagbok så fort jag hinner!.. träningen gick bra och jag frågade om han var laddad tills på torsdag, visst var han det! precis vad coachen vill höra ;D

när jag kom hem så tog jag fram massa onyttigt & tryckte på en fim, pirates of the caribbean 1 som jag lånat av evelina!..  lite sent att se den nu, men ibland hinns inte allt med. jag & evelina ska gå på 3:an när den kommer ut på bio har vi bestämt, så jag måste kolla på de andra först. den va faktiskt väldigt bra, över mina förväntningar!

nu ska jag ta & gå ut en sväng, är lite trött av att kollat på film & så nu.
ha det bäst,
/ tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0