Plugg

hejsan!

sitter med böckerna i knät nu & har vart ganska duktig med att plugga idag, eller ja. jag har bara renskrivit lite biologi, men det tog tid! ska även försöka hinna med att komma ut en sväng, men tiden rinner väl iväg som vanligt...

i veckan har jag redan lite planerat:

 ¤ tisdag: plugga
¤ onsdag: in & jobba
¤ torsdag: plugga
¤ fredag: inget planerat än,
¤ lördag: kolla på lovisas & joannas komfirmation!
¤ söndag: vilodag, änsålänge..

kanske ska ta & berätta lite om min helg:
jo, det blev så att evelina kom till mig, sedan så grillade vi, struntade i bion & cyklade istället ner till vip. evelina skjutsade mig, både upp & ner, ja inte för spånhultsbacken, där cyklade hon själv nästan upp för hela ;D
på vip hyrde vi den nya filmen med jessica simpson - employee of the month, den va riktigt bra faktiskt! evelina sov sedan här!.. på söndagen blev det upp ganska tidigt & sätta sig i crossbussen ner till kristianstad. det va dm, inte en jätterolig tävling (tycker tom jag!) men det är ju roligare med sm & större tävlingar, ganska självklart. toni hade lite oflyt så det kunde gått bättre, samtidigt som det gick riktigt bra, haha. kolla in på www.tonidahl.se , den är säkert uppdaterad med resultat för er som är intresserade.. men det blev ju kul när evelina fäljde med! , har lovat henne att fälja med på sista sm:et, iår ska jag bannemig på banketten!

image20


nu är det dags att lägga upp lite bilder på min bilddagbok: http://tinadahl.bilddagboken.se  berlinbilderna lägger jag upp lite efter hand!
ciao / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0