Planned up

good morning!

gick faktiskt upp ganska tidigt idag, kl. 9 :) efter det så skulle jag äta frukost, men det fanns inte mycket att äta för varken mig eller toni. inget smör heller, och jag vägrar ta margarin på mackan som jag fick göra häromdagen, det som fanns va lite yoghurt. toni fick dricka jaffa till frukost, haha. nu tänker väl ni: vilken lustig familj det dära, och det ligger faktiskt lite i det, men det är ju inte så att vi svälter, bara ibland! :D jagmenar, vi brukar ju ha mat så att vi blir mätta & belåtna, men inte denna gång.

efter frukosten slog jag en pling till evelina, som va i stan & gick runt munksjön med sin mami, duktigt !
bestämde att hon skulle ringa när dom åkte hem därifrån, eftersom vi ska träffas idag (: sen kom jag på att hon gärna får följa med på crossen imon, i skåne-kristianstad. det är DM ( distriktsmästerskap ) & det blir nog bara jag, papi & toni såklart då. så jag ringde upp igen! kanske att hon följer med, hon skulle kolla med hennes mami först!

vi ska kanske &så gå på bio ikväll, sofie & henke frågade, alex & hebbe skulle &så med, toni, jag & evelina med kanske. dom skulle gå på spiderman 3, men jag vet inte om vi ska gå på den eller en annan, ska kolla biosarna snart.. jo juste, någon som vet vad den nya filmen som jessica simpsson är med i heter?

min dag ser då ut såhär: träffa evve, grilla,  kanske bio, evelinus kanske sover över här om hon ska med imorron (;

ha en bra dag , puss / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0