Orienteringsdag

heejsan.

är ganska så trött nu efter att ha orienterat hela dagen. började med att evelina va lite sen, men sen rullade det på ovanligt fort & vi blev väl klara strax innan 12. då gick vi bort till badet igen och hon åkte hem & jag väntade på bussen som åkte iväg precis när jag kom. satt där en halvtimma innan nästa buss kom. åkte till konsum, & tänkte ta 28:an upp till mig, men jag hade att välja på att vänta en timma innan den gick eller att gå. så jag gick uppåt, dagens motion har jag garanterat fått. bra det, att jag rör på mig ibland, händer alldelles för sällan.

nu ska jag faktiskt plugga. duktiga tina visar sig allt ibland, plugga utan att vi har några läxor mer till denna veckan! är skönt att för en gångs skull kunna slippa stressa dagen innan, så jag ska allt va lite duktig nu. kanske ta en cykeltur i det fina vädret med, får se vad som hinns med, ska inte lova för mycket.

maten väntar nu, ciao / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0