Morgonpigg

Good morning!

det blir en liten snabbis här, innan jag ska till skolan.. igår så ringde Jonna & ville att jag ska ta med hennes arbete till skolan idag eftersom dom ska till stockholm! , & visst gör jag det, hittade det i min brevlåda imorse!

idag va jag klar ovanligt fort, men jag lyckas väl ändå att komma försent, det brukar bli så. får inte heller glömma att ta med mig godis & dricka till filmen.
fick även klart mitt bildarbete igår,tror att det ska va inne sen. måndag, men jag behöver ju inte alltid komma sista dagen.

slutar klockan tre idag, sen blir det direkt in till ejfa !

ska ta & fixa resten nu, jag behöver ju inte gå förrens en timme, kanske blir att städa lite på rummet då, det behövs  mina damer & herrar, det ser illa ut nu kan jag intyga!
Good bye / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0