Långhelg

hejsan.

hoppas allt är prima, det är det iaf med mig!, förutom att jag är väldans trött då. har jobbat både igår & idag, 10-17 & 10-16 ! , inte jättekul, men det blev lite money iaf, vilket är väldigt bra! direkt när jag kom hem så åt jag, sen va det dags för komfa. att det alltid ska krocka med mina inplannerade saker sedan långt tillbaka, shiiiit.

som jag sa så va jag ju i Eksjö i torsdags & när jag kom hem så åkte jag direkt till lovisa.
i fredags då så hade jag inte plannerat nåt, men sen hörde linnea av sig & undrade om vi skulle träffas & kolla på talang & så, & den idén tyckte jag lätväldigt bra.
hon kom på sin moppe & jag tog en premiärtur med henne ner till vip, måste säga att hon va duktig (: köpte lite godis, mjölk till mama & sen hem. efter talang så skulle vi kolla på film, eftersom brorsan hade glömt alla sina filmer här hemma denna gången så hade vi lite att välja på!, vi valde iaf  "happy ending", men efter halva filmen så skulle man ju då byta till del två, men då va det två stycken del 1, så vi kunde inte se hela filmen, haha! men det vi såg iaf: den va ganska så krånglig & speciell, verkade inte så bra så det är inte värt att hyra den för att se slutet.

håller på att ladda ner pirates of the caribbean 2 nu, jag & eve tänkte ju gå på 3:an i veckan. men det går ganska segt, så kanske blir att hyra den istället!
perfekt &så att dom precis hade målat om ett staket med vit målafärg i depån i eksjö, smarthuvven! , där gick 1 par av mina totalt 2 par jeans, tur det inte va mina favvoreplay, då hade jag fått ett utbrott. jeans är ett STORT behov nu kan jag lova.
sla ta & nana nu, nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0