Jobba

En lite snabbuppdatering blir det nu, ska nämligen snart in & jobba. slutade tidigt idag, så det blev bara hem & äta och snart går bussen.. egentligen har jag tusen saker jag måste plugga till, men det lönar sig ju att jobba, jag behöver &så pengar..

dagens ros går till gubben med hundarna. jag ska berätta:
jag & evelina skulle ut & orientera, så är det en MEGASTOR vattenpöl där i skogen, som vi måste ta oss över. då kommer det en gubbe med två hundar som hade värsta kängorna. jag frågade om man kunde gå på mitten ( det var lite jord där ) och sen sa han:
- jo det kan man, men ska ni över dit?
- ja, det ska vi!
- ja men hoppa upp på ryggen då!
hahahah, så snällt alltså, vi fick snålskjuts över där, först "åkte" jag över, evelina stog och skrattade som bara den, och sen "åkte" evelina, och då stog jag där & skrattade!

nej, nu måste jag kila,
ciao / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0