It´s raining man..

not halleluja..

hej förresten, hoppas allt är prima!? själv så har jag huvudvärk & det är störande väder, för nån vecka sen kunde man bara ha shorts utan tights tillochmed. jag vill ha sommar nuuu!

har precis ätit lite nu, oxpytt med stekt ägg, ja det va ungefär så gott som det låter.. kom hem för en stund sen, kollade aldrig klart på fotbollsmatchen mot eleverna-lärarna. hann precis hem & då börjar det ösregna, stackars evelina fick låna ett paraply av mig, som skulle tillbaka till bussarna igen & stå & vänta..haha.

hände faktiskt två kul saker att nämna här idag!
1. evelina har en stål-elefant som nyckelring, och man kan röra på benen. då satt dom lite löst & evelina säger:
- kolla, min elefant är djurbent!.. hah, börjar asgarva & jag säger att det heter julbent, men det går hon inte med på, så jon kommer & vi frågar han: det heter julbent!
-yees! så säger jon: här ska ni få en kluring:
- man säger ju en rädd gris, men hur säger man det med rådjur? vi fick lite problemas, jag säger: ett rått djur! haha, och evelina säger ett rätt djur.. det va inte lätt, några förslag? :D

händelse nummer 2 låter kanske inte alls kul, men det kan jag lova att det va!
2. evelina & jag sitter & lyssnar på mp3 på matten, och vi lyssnar på låten vi alltid börjar asgarva till, den där mr. "X" dansar till, som vi har fått för oss. vi sitter verkligen & asgarvar, & tror ni inte att självaste mr. "X" själv kommer fram & säger:
-vad är det ni alltid skrattar åt? :D , jag måste få lyssna, så tar han upp hörluren & ska lyssna på låten, sen säger han: jasså är det sån musik som gäller nu!..
tror ni inte att vi började garva ännumera då!.. hahah

det va lite om min dag då, resten blir bara plugga, så det blir inget mer kul att berätta om..
ciao / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0