I wish I could..

vilket väder, sånt blir man bara trött av..
jaja, idag har dagen flytit på ganska snabbt, började vid halv tio med spanska, efter det matte och jag blev äntligen klar!, sen håltimma från tolv till två ungefär. skulle gått hem med eve & övat på dansen, men det blev inte så, istället va vi i skolan en timma, och efter det gick vi hem & fikade. har kommit på att jag drabbats av nån hostsjuka, skitjobbigt eftersom det aldrig försvinner, men jag lever ju, så jag ska inte klaga.

jag tror att jag får börja köra moppe på torsdag, innan dess måste jag öva lite med min kära elliot! lääängtar!

måste göra klart historian, svenskan och engelskan nu,
bye / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0