Avklarat

heej på er gott folk!

igår, idag & imon är & har det vart moppekurs på mitt schema. vi va en grupp på 6st, 5 tjejer & en kille, & tro det eller ej, så va våran grupp överdrivet kunniga!, alltså, han förväntade sig inte att vi kunde så mycket som vi faktiskt gjorde, och att alla hade kört moped tidigare sparade in på tiden nästan 3 timmar!..
idag blev det lite stressigt eftersom jag slutade tio i fyra & det började på ejfa klockan fyra, men papa körde in mig & jannike, så vi hann! dessutom skulle vi gjort provet imon, men alla gjorde det idag istället, skönt att ha det gjort. vi fick i snitt 1 fel ungefär. imorron är det bara uppkörning, bromstest, men det tror jag kommer gå bra..

nu ska jag inte nörda ner mig fulltsändigt i det dära, så nu får ni veta lite annat:

¤ jag & evelina missar skolavslutningen p.g.a. att vi ska till Paris & hälsa på min syster som är där nu.
¤ på söndag den 27:e maj fyller jag år!
¤ mama ska ta med mig på en "hemlig resa" lördag morgon->söndag i helgen. vet inte vad, men kanske shoppa?!
¤ nästa SM är i linköping!
¤ jag har drabbats av världens hosta som vägrar att försvinna, har gått ca. 1,5 veckor nu.
¤ bildarbete & samhälle måste vara klart tills imon.
¤ jag har glömt att skriva mitt schema lina, men jag ska bli bättre på det nu!

en sak, jag tror att min dator har fått virus! faaaaaaan vad hemskt. om det är någon som kan nåt om sånt, så kommer det upp massa nya internet-fönster hela tiden , typ reklam för poker, osv.
vad ska jag göra åt det? jag som är så smart att inte har skaffat nåt nytt antivirus sen mitt gick ut för snart ett år sen. nu är jag ganska orolig.

nej nu ska jag dra mig härifrån, eller ja, från bloggen iaf. måste skriva klart bildarbetet sen ska jag nog ut & köra en sväng på elliot så att jag är redo för imon (;
ska bli så kul & skönt att åka sen, mycket friare!
love / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0