Ångest

faaan &så. jag som ville ha kvar den lilla crossen. attans, att jag inte nappade på när bror ville sälja den till mig, nu är jag sur. jag har vart ute & kört idag, det är ju hur kul som helst, jag ångrar att jag inte fortsatte köra när jag var liten alltså, jag fattar inte hur jag kunde va så dum & sluta? nu har jag iaf bestämt att det är ännu en sak jag ska spara till, en cross! förutom hunden då!
men alltså, nu är det såhär att jag tycker att det är ganska pinsamt & åka bort till banan & köra, eftersom jag kommer skömma ut mig totalt, jag ska helt enkelt ha privatträning först av min bror, det blir straffet för att han sålde pärlan, men vad ska jag åka på? ja det får jag återkomma med när jag hittat nån lösning.
bye / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0