22 maj

shoou!

ska börja med att berätta att målafärgen på mina jeans gick bort, fan &så! jag som ville ha nya , menmen.

jaja, min dag iaf såg ut såhär:
¤ idrott - fotboll (:
¤ historiaprov, VG+ , helt över mina förväntningar!
¤ engelska - ord
¤ håltimma - jag & evelina gick hem & kom på lite på en dans (:
¤ matte med den störda läraren, uusch. äckelgubbe.
¤ skulle haft spanska, men istället hade vi cabarét, fick inte dansa idag.

aah, jag stör mig! thina ( no/ma-läraren ) va rätt bra ändå, men nu när hon har fått bebis så har vi äckelgubben ist. han kommer med en massa dumma kommentarer, är äcklig & skrattar åt sig själv. jag & evelina sa till stefan att han skulle fixa så att vi inte får han i höst. aldrig i mitt liv att jag kommer stå ut. så ni som är missnöjda kan ju säga till stefan att han är hemsk, så kanske vi slipper han i höst.

måste göra klart mitt bildarbete med, det är så mycket nu. moppekursen börjar imon med, och på söndag är det min dag (:

ska kila nu, looove / tina


Kommentarer
Postat av: eveina

grattis i förskott humman!

2007-05-24 @ 16:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0