Vårtecken.

BRA, BRA! våren är nog här för att stanna denna gången, solen tittar fram på dagarna, och jag såg en fjäril idag, ett vårtecken iaf (:
badade på idrotten med, slutade sent idag, men fick ändå sluta mycket tidigare än vad vi skulle. gick sedan hem och åt, skulle plugga med, men jag vet inte riktigt vad jag gjorde, så jag ska göra det nu.
imorgon äre en kort & bra dag, superhärligt! och jag ska troligtvis till Jönköping city med evelina (:

igår blev det en ganska lång promenad med jonna, välbehövligt för min del, jag ställde mig på vågen idag, sist jag gjorde det var för 2 veckor sen. nu va jag några kilo tyngre.
ingen cross blev det inte igår heller, så kanske hinner med det idag, om jag pluggar nu vill säga.

/ tina

image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0