Väntan .

Eftermiddagen har vi tillbringat på bäckadahl då, väääldigt segt. bara massa väntan & väntan..
kollade runt på massa ställen, bl.a frisör, mode, hotel/restaurang & det verkar vara kuul (:
men känns som man måste börja tänka på det lite redan nu, så man vet hur mycket man måste gå in för skolan, men ändå är det långt kvar, och detta va ju bara en av alla skolorna.

dagen har vart bra annars, eller bra & bra, allmänt skoltrött. hade bad på gympan, sen lite so.

har suttit & ätit upp hela min kladdkaka jag gjorde igår snart, måste verkligen plugga till fysiken, så bäst att jag drar mig & fixar någon Mat istället, och sedan pluggar. "/
ciao / tina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0