Spring is coming soon .

tjoohoo!

kom nyss hem, en härlig dag idag, precis som alla andra onsdagar, slutar vid 12,10 (: (:
hade bara tre lektioner, först idrott, sen svenska & tillsist NO. provet gick faktiskt över mina förväntningar, bra. VG blev det iaf, jag som trodde IG, är jättenöjd, med tanke på att jag inte är alltför flitig med plugget nu.

det är &så skönt att all snö typ är borta, och våren närmar sig med stormsteg. dessvärre är att jag vill ha moppe, men får allt vänta nån månad till, tills i maj. har hittat precis den jag vill ha, jag som skulle köpa hos johan, men dom har inte den, sorry.. jag & papie ska troligtvis åka och kolla på moppe i eftermiddag. (:
skulle egentligen till stan med mamie idag, men eftersom hon har gått & blivit magsjuk så sket det sig.
är det då man ska äta vitpepparkorn ?
måste ha nya kläder bara, men får ta det på fredag, då kanske jag & eveliinie skulle åka in en sväng (:
har ju typ halv studiedag då, slutar vid 12, gött.

igår gick mitt pluggande inte särskilt bra, jag satte mig vid datorn när jag kom hem,men när jag väl kommit till böckerna så hör jag något som döönar utanför mitt fönster, och jag förstog precis vad papie ville. så det blev att slänga på sig kläderna & ta första cross-åket för i år. det är ju så himla kul, men nu är det försent att börja igen känns det som, varför slutade jag? jo för att pappa tyckte det räckte med en, givetvis toni, och det förstår jag, men jag kan ju glädjas åt han istället, man får se det positiva i det, eftersom jag tycker det är jättekul!.. nästa helg drar tävlingarna igång nere i skåne, ska bli så kul och dessutom att få träffa toni & elin, det va ju inte igår direkt!..

jag vill verkligen åka upp till dalarna på lovet, gumman lilla , måste få träffa dig (:

133419-9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0