Skitväder.

om det ändå kunde bli lite vettigt väder, regn & snö får en inte på bra humör, vilket sommaren gör.
hur som helst, jag är ingen vädergud, så jag kan inte ändra på det, men våren kommer väl...

idag när jag kom hem så stog elins buss hemma hos oss, och det slog mig att dom hade kommit hem, men i fel buss isåfall. haha. istället va det hennes pappa som va här för första gången & såg No-Ha-Ma, haha.
vi satt & fikade med han & magnus & jag tog genast fram moppekatalogen, dom godkände! , magnus som kan sånt med, så bra.

tanken att köra cross slog mig nyss &så, men när jag tittade ut genom fönstret va det en himlans massa snö, & mörkt. & då vet man aldrig vart det slutar.

hade utvecklingssamtal idag med, och det gick prima, satt där i hela 45 minuter. bäst att kolla lite på matten nu, prov imorron.

I can´t  die away from the memory.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0