sick & tired.

imorse kände jag mig ganska okej, men hoppade över gympan,va väl ganska trött med,men lektionen efter började jag må illa som satan, så jag sa till gunnar att jag går hem. men nu har jag vart hemma i typ en timma, och nu känns allt mycket bättre, mysko. sitter & fikar nu, vilket kanske inte är det bästa om man mår illa, men jag är sockerberoende.

igår satt jag och fyllde i hela tävlingskalendern med, alla sm & sånt.
den 24-25 mars är det Thanh Wingers Minnesrace i Kristianstad, som jag tänkte följa med på, eftersom toni & elin tar det på hemvägen så är det kul att träffa dom också :) , då har det redan gått 5 veckor..

nu ska jag kolla klart på filmen, " i hennes skor " , brabra :)
bye / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0