praon över .

ja, praon är nu över, och jag har haft det jättebra på Bobbys, dom är så snälla.
blev superglad när jag fick den odd molly tröjan som jag ville ha & hade tänkt köpa, det  trodde jag aldrig.
odd molly har ju så söta kläder så man blir helt kär i dom.

mamie va så snäll & skjutsade in oss med, men eftersom evelina & jannike börjar vid 9 & jag vid 10 så gick jag bort till malmborgs & tog en fika, satt där i nästan en timma!.. efter praon i fredags så tog papie med mig hem, öppnade paketet i bilen & däri va tröjan, så direkt när jag kom hem så ringde jag till kinna & tackade så mycket (:

det blev en lugn kväll sen, myspys, godis & film.
igår så möblerade jag om mitt rum, mamie fick hjälpa mig, vi fick ett par skrattanfall med, dryga är vad vi är!
jag har vänt ut&in på hela mitt rum känns det som, & igentligen så äre nog bäst som det va från början, men det är ju kul att byta lite, så jag får väl ha detta ett tag. min stora feta gamla teve förstör allting!, men det blir ingen platt-teve än, det får vänta lite. har plannerat precis hur jag vill ha det sen!
sedan på kvällen blev det mys & kolla på melodifestivalen!, jag tycker att uno&irma är ett skämt, eller iaf hennes dans, lamare än någonsin, och man kan ju inte sjunga "good morning" i eurovision, det är ingen låt som passar in där! .. men däremot så tycker jag att sanna nielsen va bra, så min röst fick gå till henne!

vågar du, så vågar jag!

ciao / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0