" mullvaden " ?!

helluu.
hann inte att skriva igår, men gjorde inget särskilt. slutade 12,10 som vanligt & sen följde evelina med mig hem, kuwligt (: . fick sedan rycka in snabbt, sofie ringde & ville att jag skulle hämta max, så det blev alltså barnvakt en stund!..
idag har skolan vart lugn, eller egentligen inte, är så skoltrött så det finns inte. jag vill att våren & sommaren ska komma nu.

sedan efter skolan vare dans, haha vi gick på den sena tillslut, och vi va fyra stycken på den, vi som brukar vara asmånga. men kul vare iaf. förutom att jag inte kunde dansa alls, vet inte vad jag gjorde, helt borta!
imorgon kanske jag ska tillbringa dagen efter skolan med eveliiina (:
sedan har jag ett prov som ligger & väntar, så det blir att ta tag i i helgen. suurt!, men jag får skylla mig själv att jag skjuter fram det.
lite kul med att jag fick höra att anna ska va med i något tv-program som heter "mullvaden" på 5an, men vi har inte femman, tjatar på papie hela tiden, det måste jag ordna, för jag måste bara se det alltså!

annars äre nog inget mer, ska duscha nu,
ciao! / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0