Let´s Dance.

sent igårkväll / inatt så skulle jag börja packa min väska för att jag skulle med till Varberg och Veinge idag. jag packade och packade, men jag var fortfarande inte säker på att jag skulle hänga med, upp vid åtta, till varberg, kolla på träning, till Veinge... ja, det blev lite för mycket kände jag, så när jag hade packat klart min väska så hade jag bestämt mig för att stanna hemma!, tog inte beslutet förrän allt var klart, tvekade bara.

men nu är jag iaf hemma, vilket är skönt att ha en helt lugn helg hemma. allting är så timeat denna helgen, massa plugg och allt, allting på en gång.
idag är det fint väder med, tänkte att jag skulle gå ut en sväng i solen.

hade övning med cabarén igår också, och nu vet vi istortsett hur vi ska göra, blir faktiskt bra tycker jag :)  på hemkunskapen blev det tunnbröd & smoothie, bara hallon för min del eftersom jag inte tål persika, och en till med choklad/banan. det gick ju att äta, men det var kanske inte det godaste, min hemmagjorda smoothie är bättre!

igårkväll va jag bara hemma, jag & elin åkte ner till VIP, hyrde film & köpte godis. träffade på kristian, markus & co. där. sen fick vi skynda oss hem för att kolla på let´s dance. martin & cecilia var duktiga, jag hejjade egentligen på tobbe & annika, men det spelade inte så stor roll för mig vem som vann.
sen kollade vi på filmen, " John Tucker most die " , den är rolig. hade sett halva en annan gång med jannike.

image14

nej, nu ska jag ut i solen en sväng, och ikväll kanske jag ska träffa jannike. imorn, ja det får ni se då.
ciao / tina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0