Kristianstad.

första tävlingen avklarad nu då, det gick väl sådär. han fick sån himlans kramp, men det va ju första tävlingen & så, sen var nog förväntningarna ganska höga eftersom han vart borta i en månad och tränat.. men men, Veinge nu till helgen, så det är bättre att ladda där (:

jag höll vad jag sa, filmat har jag då gjort, både toni & elin, och några kort blev det med, la ut ett av dom =)
dagen har annars vart bra, vi kom hem vid sju tiden nångång, och då blev det våffelbak, det är ju våffeldagen idag.
efter det kollade vi på ytterligare ett avsnitt av mullvaden, sedan kollade jag lite på heartbreak hotel och sen ringde jag evelina, & nu sitter jag här, ska snart lägga mig tänkte jag.

imorgon är det skola igen, usch usch. fasen vad hemskt, men sovmorron iaf (:
är skittrött & dessutom blire ju att sova en timme mindre nu när det är sommartid, godnatt!

image12
                                                                                                                                           foto: tina dahl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0