Känslor.

äntligen fredag.. hade först ANT-sak idag, sedan NO, och efter det svenska årskursprov som gick shiiit och tillsist SO, jag & evelina gör ett arbete om slovakien, !

efter skolan blev det direkt in till snilleblixten och hämta max, gick hem och toni & elin var hemma, umgicks med dom lite & kollade på film & sedan gick jag hem med max.. när jag kom hem gick jag kollade den nya husvagnen, hämtade även min parfym som toni hade köpt <3 , jättegod! fick lite rabatt på den &så, goodie. efter det umgicks jag lite med elin (:

kollade nyss på let´s dance semifinalen, spelar inte så stor roll för mig vem som tillslut står som vinnare, men bäst idag tycker jag nog att tobbe & annika var..

imorgon bär det av ner till skåne, ner till Kristianstad för den första motocross-utomhustävlingen för i år, ska bli jättekul (: , elin som ska fightas mot killarna med, och hennes kille dessutom!..
jag ska filma och ta kort tänkte jag, så jag har minsann ett jobb imon.
*det är en minnestävling för Thanh Winger som gick bort i en bilolycka för ungefär 5 år sen, han körde cross tillsammans med dom andra killarna som nu är elitkillar som han troligtvis &så hade vart nu, och Thanh var verkligen ett mycket stort & lovande löfte, med sådan talang.. men så hände detta, jättetragiskt, men jag tycker att det är fint att man kör en tävling för honom på hans hemmabana varje år, jättefint verkligen.. jag kände honom inte,men toni, och jag har vart med ett tag, så jag kommer mycket väl ihåg han. man blir rörd bara av att tänka på det och det kan hända att man fäller en tår för han imon. att börja året med en sån fin tävling känns bra, och dom flesta av eliten är där och kör.

så var rädd om era nära och kära, även om det blir bråk & tjafs ibland så älskar vi ju dom, det är ju dom som gör livet värt att leva, vi skulle aldrig vilja förlora dom, det finns så många som har förlorat sina nära & kära, tänk på dom, var rädd om dom du har.
känslor som väcker oro / tina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0