ilska.

jag blir så jävla irriterad, tack då. för att ni ställer upp, och när toni säger att han kan hjälpa mig, han som annars inte är så intresserad som ni tycker att han ska vara, och när han ställer upp och verkligen tar sig tid till det, nej men då passar det ju inte er. hur ska ni ha det, ja det vet nog fanimig ingen. för undra vad problemet är, så som ni håller på.
jag orkar inte med er mer, jag vill flytta till en lägenhet och bo där själv, det skulle vara så härligt att bara va för sig själv och bara leva som man vill, bara slippa allt erat tjat. bara ni öppnar käften blir jag irriterad nuförtiden, så håll den stängd.

jag är ganska så på dåligt humör nu, som kanske märks.
men iaf, idag har jag dansat gick inte särskilt bra, men vi va bara 4 st. vilket gjorde saken bättre, sen när jag kom hem så slängde jag på mig crosskläderna direkt och gick ut och körde en stund, nu sitter jag här.

nu ska jag duscha, bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0