Goodie.

yes, today i´m happy !

pappa kom nyss in & frågade om jag hade bestämt vilken moppe jag ville ha, om jag va säker & visst va jag det :) nu längtar jag så in i!
sitter här med svenska-novellen som måste vara inne imon, och svenska är jag inte så bra på, känns som allt jag skrivit bara blir som ett långt blogginlägg, men nu äre sent att ändra sig. det blir nog bra tillslut.
har pratat med lina i omgångar idag, och jag kan nog inte komma upp, det blir att hon får komma ner isåf :)

annars har dagen vart ok, slutade sent. hade matteprov med som inte gick alltför bra. & herregud engelskan, det är läskigt vad man känner igen sig alltså, dessa minnen kanske kunde bli till verklighet igen? haha.

ska nog ta & fortsätta med svenskan nu, seeyoutomorrowmaybe, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0