fredag .

äntligen, ännu en vecka över.
är så mycket i skolan nu så jag bara orkar inte. känner för att ta semester ett tag och bara glömma allt.
but well. that´s life.
jag & lina hade ju tänkt att boka en thailandresa nu till påsklovet, men eftersom det kostar endel, och jag har verkligen inte dom pengarna så blir det nog tyvärr svårt. jag & evelina ska ju åka om två år, något jag ser framemot, haha.
men det var underbart, & jag har tjatat på familjen sen vi kom hem från thai, det va nästan 1,5 år sen nu, men dom vill åka nån annanstans, typ australien. men jag vill till thaiiiiland!

imorgon ska jag träffa evelina med, (:
och sen är anna med på tv imorn, jag måste få tag på en tv med kanal5, haha! jag som lovat toni att spela in det & allt :S

I can recognize, that I miss you / v133419-4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0