Dance everbody, move everybody ...

everybody dance now!

det funkade inte att skriva i torsdags, så sparade texten & uppdaterade nu!

som sagt, jag har skakat loss lite på dansen nu, haha.
vid 16,20 kollade jag på klockan, & va då kvar på bobbys, springer ner till cissi & kollar om jag kan gå, dansen började om 10min, så det blev typ att springa bort till idrottshuset. väl framme så kännde jag mig sjuk, frös som tusan så jag valde att ta den dansen en timma senare istället. satt där och frös, men det blev bättre när jag väl kom igång sen :D .
dansen vi gör nu är tuff tycker jag, en jessica simpson låt faktiskt ;) . men fan va surt att jag inte kommer kunna va med på en enda uppvisning, iaf inte dom roligaste. baraföratt dom har plannerat in komfan, dansfestivalen & första SM:et samma helg. men det är klart, Berlin är ju säkert en upplevelse, haha.

bakade tillslut igår, kladdkaka blev det, tjuvsmakade lite på kanterna & konstaterade att den blev den bästa jag gjort i mina dar ..
imorgon är det då sista dagen, & bäst jag lägger mig tidigt idag, evelina kommer nämligen och knackar dörr hos mig kl. 7 , hon får väl försöka få liv i mig, haha nejdå.

annars inget speciellt idag, förutom att marie ( kusin ) som jag va med på scandic hälsade på mig idag (:
jag har pratat lite med min kära bror med, men gush. vart har du gjort av det ? , lite smått besviken!, men hoppas det har fixat sig tills du kommer hem <3 . jag vill &så till ett varmt land, NU!
jo förresten, jag fick en parfym av evelinasötan iförrgår, Lacoste-touch of pink (: , jättegod!

nu äre bäst jag går & duschar & lockar håret :D , bye! / tina .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0