Cara mia .

  Måns skulle ju bara vunnit , Cara mia   ,hade sanna eller andreas vunnit hade det vart helt okej med. inte the ark, kommer knappt ihåg låten nu, men den va ju inte så fruktansvärt dålig. det är som dom säger: att man måste ha något som inte någon annan har i eurovision song contest, och då kanske the ark är den bästa. vad vet jag. jag ringde iaf in på måns 2 gånger ;D .
lyckades få tag på någon som kunde spela in "mullvaden" tillslut. min granne , thanks! kollade bara lite igår, ska snart sätta mig i soffan & kolla på resten!.. igår så va jag & evelina på lager med, det var välbehövligt, även om jag inte direkt köpte det jag behövde. tog sedan en sväng till scorett med!..det blev alltså dessa grejjer (: , och ett par kallingar åt bror min som skulle vara så snäll att köpa med sig en parfym hem åt mig (: .

133419-6

sitter just nu & lyssnar på Pink - feel good time. någon gammal skiva som jag nyss hittade. har sett världens snygaste moppe med, som jag bara vill ha! , hittat hjälm, glasögon & allt, bara någon som ska betala! and that´s the problem !

ska fortsätta att städa nu, ha det goodie! / tina .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0