Bättre med tiden .

ja, det mesta blir faktiskt bättre med tiden, men absolut inte allt.
ju mer jag lyssnar på the ark's låt, desto bättre blir den, och nu är den riktigt riktigt bra faktiskt. (:
den 12maj gäller det, komigen sverige!
image8

skolan idag har vart seg som vanligt, massa plugg, jag orkar inte mer, och jag har fysikprov på onsdag, kan ingenting, och så sitter jag här.
kollade klart på mullvaden igår med, det blev då ett himlans tjat om det :D , men kul att se när någon man känner är med på tv. även att det inte va så oväntat (:

har planer på att åka upp till säter på påsklovet, till min kära kusin lina. skulle vara riktigt kul att träffas, va ju ett tag sen sist, eller ja. inte så länge som det brukar gå mellan gångerna, men det känns länge <3

Now I know my heart is breakable.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0