at last, home!

ANT-sak  med film, matte, teknik & cabaré i skolan idag, cabarén kom vi lite längre på iaf, haha.
stressade sedan in till dansen, köpte först med mig en baguette som vanligt, sedan dansa. en ny dans, som faktiskt gick riktigt bra, trots att vi var asmånga & den va svår, så jag är nöjd med min insats, hah.
mamma kom & hämtade & sedan så visste jag att toni & elin väntade hemma :)
jättekul att se dom igen, snart 5 veckor sen, och ändå kom dom hem tidigare. han hade köpt parfymen åt mig med, vilken snäll bror :) , men den kostade 500 typ, & det är istortsett ALLT jag äger för tillfället!
har suttit & pratat med dom & kollat på mullvaden, repriser alltså. & vi misstänker lite Anna som mullvaden, återstår att se!..
så nu ska jag ta en dusch, prata moppe med pappa & fixa lite fika åt allihopa :)
see you , have a nice evening.
/ tina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0