Aprilväder i Mars .

tjoo !
det va inte igår jag skrev här, snarare ett par dagar sen, så nu kan jag berätta om mina dagar,om ni är intresserade så fortsätt neråt!..

onsdag: körde cross ( som ni såg i det förra inlägget ) , sedan åkte jag & papie in till stan för att checka in lite moppar, & då ändrade jag mig lite, nu är jag säker, tror jag :D . sedan hem och då blev det mest lugnt.

torsdag: hockey bockey på smedjehov första lektionen, blev 3-3 & slutade med straffar, eleverna vann har jag för mig :D , minnet är inte det bästa & jag va väl inte så insatt i matchen direkt.
sedan slapp vi engelckan som tur var, & efter det spanska, sedan lunch, matte, teknik & cabaré, som gick lite framåt iaf (: . blev sedan väldigt stressigt, eftersom dansen började halv 5, så mamie skjutsade in mig, jag köpte mig lite mat & bytte om snabbt. fick dansa själv idag eftersom linnea va på moppekurs, och dom andra vi umgås med gick på den sena dansen "/ . va iaf skitsvårt & jag kände mig sämst, det gick bara inte. men nu är den dansen slut & det blir en ny nästa gång (:
kom sedan hem, och då ringer jonna & frågar om jag ska med på hockey, dalen-tjeckien. 40min kvar tills matchen började så det blev snabbt in i duschen och slängde på mig kläder, dock lite för lite, för jag frös när vi väl va där, och förskylningen blev värre. men kul va de väl (:

fredag: blev sen till hemkunskapen, men bara lite. va så himla trött, ja så trött har jag nog aldrig tidigare vart. fattade inte vad det va med mig, men sedan när jag började nysa förstog jag att det va allergin som kommit, pollen. jag är ju inte så farligt allergisk, men vi hade rast efter så gick hem & tog medecin. efter det så hade vi typ en halv NO-lektion, som inte blev jättemycket gjort på & sen vid 12 ungefär slutade den dagen. det blev då ner till 25:an & in till stan för att shoppa & köpa present till linnea. gick mest själv, sedan med mamie. blev en tröja/klänning, present & ett läppglans. köpte med oss baguetter hem och kollade sedan på tv.

lördag: vaknade vid halv 10, så kom mamie & sa att hon skulle åka till torget, och jag skulle in till min sis & gå på stan med henne, så jag sa att jag kunde åka med mamie in, hon blev lite småtjurig som fick vänta på att jag skulle göra mig iordning & allt, men men. väl inne så äter vi frukost och går sedan ner mot stan. hittade först en kofta som jag la undan, men köpte istället en annan som jag kanske inte ska ha. efter en trevlig dag så blev det hem, hoppa in i duschen, fixa iordning mig & sen kom evelina & hämtade mig. vi åkte ner till linnea & va där hela kvällen. frida va där &så, det va kul (: . sjöng singstar & jag fick nån slags överenergi så jag skulle sjunga hela kvällen typ. min röst blev dessvärre knappt något kvar av, det har jag känt idag, & jag vet att det inte lät särskilt bra alls, haha, hemskt med andra ord.lyckad kväll iaf (: , även om evelinas & min plan inte gick fullt som den skulle :D , störda som vi är, nejdå. haha.

söndag (idag) : en härlig sovmorron, fixade ganska nyttig frukost för en gångs skull, eller ja, paprika/ostmackor, varm choklad med grädde & riven choklad, bra för min hals som inte mådde jättebra idag.
efter det så blev det till datorn & kolla på moppe, jag längtar som tusan, jag vill ha moppe nu.
pratade med lina, skulle va kul om jag kunde ta mig upp till dig, men tina lider just nu av en ekonomisk kris, haha! efter det så kom sofie&henke o åt lite middag här , och nu sitter jag här och funderar, vissa saker förstår jag mig inte alls på.
jannike ville ha med mig till kyrkan sen med, då har jag gått 10 gånger av mina 15 för komfan. och för nån dag sen fick vi hem papper om berlin, shoppa en dag :) ,dessvärre är att vi ska sova på bussen på vägen hem, kaos !? :D det blir nog bra.
shiit vilket aprilväder det va idag då, men i mars. usch jag vill ha sommar nu! inget sånt hära.

ojdå, vad jag har skrivit mycket idag då, bäst jag fixar iordning mig nu & sedan åker till hovslätt.
shoohejs / tina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0